nrgrvn
Dikkat ettikten sonra, kimseyle temas olmadıktan sonra bir şey olmaz.
Koronada millete kafayı yedirttiler.
Ben ne aşı oldum ne de aşırı dikkat ettim.
Maskemi taktım, temastan,kalabalıktan kaçındım sadce
Korona hiç olmadım.
Banyo etmeniz, virüsü me yazıkki engellemez boşuna uğraşmayın 🥲