Arkadaşlar 2 meme ucum kızarık yara içinde emzirirken acı çekiyorum ağlıyorum her emzirmeye geldiğimde korkarak veriyorum bebeğime,Lansinoh krem kullanıyorum hala çok ağrıyor en hızlı şekilde geçirecek bir yöntem var mı lütfen yardımcı olabilir misiniz