mirooooo Merhaba kızlar Bebişim 5 aylık olacak 10 gün sonra. Çoklu besin alerjisi var. Sizler nasıl ek gıdaya başladınız ve ilerlediniz tecrübelerinizi paylaşabilir misiniz ❤️
emotion1234 mirooooo merhaba hangi besinlere alerjisi var ve bu besinlere alerjisi olduğunu nasıl anladınız
aybkm mirooooo bizimde yumurta, süt ve buğday alerjimiz var. İlk sebze ve meyvelerle başladım tadıma sonra karıştırarark verdim çorba yaptım. 8. Aya giricez kahvaltı sıkıntı oluyor meyve yediriyordum 2 gündür yulaf deniyorum meyveyle alerji yapmadı deneme yapa yapa bulunacak
mirooooo emotion1234 önce gürültülü mukuslu kaka ile başladı sonra nokta şeklinde kan gördüm süt ve süt ürünleri ile diyete başladım sonra gluten, yumurta , tavuk, patlıcan, biber, kakao bunları kestim şimdi ise dokunmayan yemekler ile ilerliyorum
mirooooo aybkm hangi meyveleri deniyorsunuz ben şuan meyve yiyip riske atmak istemiyorum kendimi ama ek gıda öncesi denemem dahamı iyi olur bilemedim
aybkm mirooooo kayısı şeftali elma armut avakado ( bizim bebişler için önemli bence) muz. Tabi tadımla ilerledik alerji olmadı ondan sonra devam ettim vermeye. Mevsim meyveleri ve sebzeleri
mirooooo jdjdjf diyetim bitti fakat genel olarak ilk iki ay iyiydi son iki ay az almıştı bu yüzden hem ek gıdaya erken başladık hemde öğün sayısını erken arttırdı
mirooooo jdjdjf biz doktor tavsiyesiyle 4.5-5 aylıkken başladık ama tadım ayı olduğu için bizim asıl normal ek gıdaya geçmemiz öğüne geçmek 7.5 ayı buldu çünkü bi o diyet açtı bi ben uzun sürdü