-Cedric- evet postlarım siliniyo nedense, durumum idare eder alışmaya çalışıyoruz daha çok başındayız durumun tabi, anksiyete hastasıyım panik atak yaşamama neden oluyo maalesef yanlız kalmam bir tek o aşama yoruyo şimdilik beni onun dışında elhamdülillah iyiyiz