ozley üzerinde sabah 8 ml yazıyordu o şekilde başladık biz ekstra yükseltmedim ama sanırım düzelmedi hala. Peki düzelince içerde sertleşti şuan kakası kaç gündür yapmıyor sonuçta ilaç etki edince rahatça onu da yapabiliyor mu yoksa önden bir lavman yapmak mi gerekiyor