Umutoglum aykoz_ bana da çok geldi çünkü doğumdan sonra kullanmıştım doktor 30 ml demişti ben koca kadın yani. Oğluma şimdilik 2.5 ml veriyorum ama fayda etmiyor sanırım ilaç degistiricez
Umutoglum aykoz_ teşekkürler doktorumla bi gorusucem kafama göre ilaç değiştirmek istemiyorum çünkü alerjik bi oğlum var 🥲
mrsjale Umutoglum entrogermina Kids probiyotik kullanmıştık o dönemde biz birde , yarımını içiriyordum o da iyi gelmişti bağırsak düzenleyici olarak . Onu da doktorunuza danışın isterseniz geçmiş olsun 💐
AEgemm Umutoglum ben kendime kullandım çok şekerli tadı benim oğluma da verdi kullanmadım onun yerine maflor kullandım
mrsjale Umutoglum kesinlikle probiyotik faydalı ,yarım içirmemizi söylemişti ama doktor bize, sizde onu sorup netleştirin 🙃
AEgemm Umutoglum kendim 1 ölçek kullandım ama içim kıyılıyordu dediğim gibi oğluma kullanmadım. Mafloru aynı saatte veriyorum hep günde 6 damla faydası oldu.
63_hulya_63 Umutoglum dulcosoft verin bence o bitkisel ve şekerli dgl bağımlılık da yapmıyo yaklaşık 6 ay kadar kullandım oğluma sonra yavas yavaş azaltarak bıraktık çok şükür
Umutoglum 63_hulya_63 ne kadar sürede fayda etmişti size dün sabah ve bugün sBah verdim henüz yapamadı 😔
mrsjale Umutoglum ben sürekli olarak kullanmadım açıkçası bilmiyorum ama antibiyotik kullandığım dönemlerde ya da duphalac kullandığımda kullanmıştım iyi geliyordu
63_hulya_63 Umutoglum 1 yaşından 2 yaşına kadar neredeyse .ama 6.aydan da fıtil lavman kullandj hep mama içiyordu mama çok kabız yapıyordu mamayı birakinca çok şükür düzeldi
Angel0507 Umutoglum bende oğluma küçükken kulandim tam olarak kaç aylıktı hatirmamiyorum 1 çay kaşığı vermistim
Huma_kus34 Umutoglum baya oldu cok hatrlamıyorum ama dıgerınden iyi azıcık bıle versen etkısı cok iyi
mrymkrm Umutoglum enterogis damla kullanabilirsiniz içinde zeytinyağı da var. Kabızlık bitene kadar kullanın sonrasında da devam edebilirsiniz hiçbir sorun olmaz bağırsaklarını düzenler