bebeğim 51günlük, anne sütünün yeterli gelmediği anlarda mama takviyesi veriyorum. hipp ve golden goat kullandım gaz problemi yaşadığım için bugün sma comfort’a geçtim fakat bugün ilk verdiğim halde bildiğiniz oluk oluk kustu. böyle bir şey yaşadınız mı?hangi mamaya dönmeliyim hemen?