Kaç kızlar
annevebebegiii__ 7
annevebebegiii__ 7 numara
7 diye biliyorum
Skr2313 kaç yaş kullanabiliyor 7’yi
annevebebegiii__ Bebeğin kilosu ile orantılıdır 2.5 3 yaş kullanıyordur
ENERCII kaç yaş kullanıyor 7 no yu
annevebebegiii__ bence 3 yaş kullanıyordur
ENERCII bebeğim 5 aylık 5 kullanıyoruz ondan merak ettim canım teşekkürler
Skr2313 bebeğim 5 aylık 5 kullanıyoruz biz canım ondan merak ettim