Gayet normal uzun süre emmesi. Kokunuzu istiyordur . Mama verirseniz uzun uzun uyuyacak çünkü mama anne sütüne göre oldukça uzun sürede sindiriliyor. Bebek aç olduğu için değil anneye ve kokusuna ihtiyaç duyduğu içinde emiyor. Siz uyudukça ayağını gıdıklayın burnuna pıt pıt yapın uyandırın. Emmeyip öyle uyuyorsa arada uyandıkça emiyordur ve doyma süresi o yüzden uzuyor olabilir