Busraselmina o hastaneye gitmeni tavsiye etmem ben sincan da oturmama rağmen kontrollere de doğumu da etlik şehir hastanesinde yaptım 24 günlük bebeğimi oraya götürüp getiriyoruz ve orası mükemmel lokman hekimi sevmiyorum çünkü dayımın kızı orda doğum yaptı parası ile rezil oldu resmen ayrıca çocuğa yanlış teşhis konulmuş yanlış iğne yapmışlardı