milamihra Kızlar kızım kuvezde kaldı antibiyotik tedavisi aldı ordan geldikten sonra 4 gündür karnında gürültü ve kakasınds mukus var doktor tedaviden kaynaklı dedi tekrar götürüp çocuğu yormak istemiyorum başına gelen var mı acaba gaz mi
annecibebe milamihra Benim bebeğimde de oluyordu doktor çok gazı var o yüzden demişti belliydi zaten gaz olduğu
milamihra [silindi] şükür onlar yok ama emerken de sürekli cirpiniyor çok takılıyorum uykusu bölünüyor