asyalinaa20 benim ilk oğlumda 2 aydan sonra salya başlamıştı bide öyle böyle değil kehribar almıştık diş döneminde ne bi ağrısını bilirim ne ateşini ne salyasını kesti attı şimdi bi oğlum daha var 3 aylık oda salya problemi var 2 gün önce onada aldık bi gece toprağa gömdük taktık bakalım şifa olur inşallah. Etki görmek için önce satın alınca gömün ki yabancı enerjiyi atsın sonra yıkayıp takın banyoda dahil kesinlikle çıkarmayın taş soğumasın vücut la bütünleşmesi lazım takı değil çünkü bu temas gerektiriyor fazla siz ellemeyin. Büyük oğlumun kolyesini mesela ondan başkası takmaz o onun enerjisiyle yıllardır . Bunlara dikkat ederseniz fayda görürsünüz ama bir iki gün taktım bişey olmadı diye kenarı bırakırsanız fayda sağlamaz tabiki