6 aylık olduk geceleri her saat başı uyanığız. Bebeğim sadece emmek istiyor. Biberonda almıyor. Yorgunluk mu uykusuzluk mu bilmiyorum . Nerdeyse 2 haftadır bacak ağrısı çekiyorum. Kan tahlillerime baktırmıştım orta seviye iyiydi. Hareket halindeyken çok anlamıyorum ağrıyı yatağa girince uyutmuyor. Bu durumu yaşayan oldu mu doktora gidicem korkuyorum :(