busragunesm 9.ay kontrolünde kan değerlerine bakılıyormuş sağlık ocağı öyle söylemişti, şimdi kontrole giderken bebeğim aç mı olmalı kızlar nasıl o kadar aç kalacak deneyimli anneler bir bakar mısınız?
beybiliko busragunesm şimdiye kadar ki hiçbir kan alımında aç gelin demediler, sadece 1 kere batın ultrasonu çekilmesi lazımdı ona birkaç saat aç kalsın denildi