ferahmete Kızlar bebekleriniz düştüğü anda sizler ne yaptınız ? Benimki ilk defa düştü ama şükür birşeyi yok çok da ağlamadi zaten ama insan kendini gerçekten kötü hissediyor sizler bu durumda neler yaptınız?
Deletedmom_1111 ferahmete nerden düştüğü önemli nereye vurduğu eğer kafası kolu belin üstüne düştüyse hastaneye gittim
ferahmete Yattigim.yataktan çok sert değil çok ta yumuşak değil zemine düştü tutamadım içim geçmiş altını alayım dedim üstünü degiricektim ki uyuyakalmisim en fazla 5 dakika o arada oldu ama birşeyi yok şükür ki .