busragunesm Kızlar bebeğim 8 buçuk aylık bu ara böyle sürekli ayağa kalkmak istiyor emekleme yok.. yürüteç önerilmiyormuş annemler bişey olmaz diyor ilk adım arabası kullanan var mı?? Mark model için öneri bekliyorum , teşekkür ederim 💫
Semaaa39 busragunesm ilk adım arabası aldım fisher price. Oğlum çok oynadı hala oynuyor. Ama ona tutunup gezmedi hiç zaten boyuna kısa geliyordu😂
defnevedoruk busragunesm 6-8 ay arası yürüteç kullandık 8. ayında emekleyince bıraktım ilk adım arabası aldım ama pek kullanmadı önüyle oynadı sadece
denizprenses1912 busragunesm yürüteç zararlı ama ilk adım arabasının da pek faydalı olduğunu düşünmüyorum. Benim bebeğim de dediğiniz aylarda kalkmaya çalışıyordu,daha yeni yeni emekliyor. Çok sorun edilecek bir şey değil bence ama yine de siz bilirsiniz 🤷😌
ferahmete Ben yürüteç kullanıyorum.ama şöyle en fazla 15 dakika o da işimi görüp, halledene kadar ilk adımı denemedim hiç