Doktorumuzumuz bir ay sonra başlarız dedi yani 5 buçuk aya yakın yakınken Ama kucağımda otururken masadaki şeylere falan uzanıyor istiyor ufak ufak verdiğimizde de yiyor 2-3 gündür cacık yayla çorbası vs birkaç şeyden veriyoruz ve bayağı bayağı yiyor istiyor
ek gıda başlamalı mıyım