Benim kızımda 12 aylık. 10 aylıkken yürümeye başladı a daha şimdi tam ayakkabı gibi almayı düşünüyorum. Tabanı ince olam ev ayakkabısında giydiriyordum, dışarda pek yurutmedim zaten. Şimdi 19 numara bile biraz bol geliyor minyon kızıma. Bakalım ya 19 ya da 20 alacağım.