nesibaaaa tabikş doktorumuz bize 6 bucuk aylıkken kuzu kıymaya başlatmıştı. Yemeklerinde eti hiç eksik etmiyorum. Dana, tavuk vermiyorum zaten. Sadece kuzu. Sizde başlayın anca alışır. Birde 7 aylekken 2 öğün şeklinde ama normal sulu yemeklere başlamamı söylemişti doktorumuz. Kıymalı taze fasülye, kıymalı kabak yemeği vs vs gibi.