kızlar lütfen bana bi yol gösterin bebeğim 16 günlük 2 saatte bir kalkıyor biraz emiyor sonra sağdığım sütten veriyorum gazını çıkartıyorum falan hala huysuz ağlıyor o yüzden tekrar veriyorum sonrasında da ⅘ kere kusuyor yani nerede vermeyi kesmem gerek ya da derdi ne bu çocuğun anlayamıyorum