ea_aylms6 sen o göğsünü bırakma sakın üstüne git. Göğüs ucu çıkaran makineler var. Pompayla çektir o çıkıyor bebek de emince daha da çıkıyor. Aynı durumu bende yaşadım ucu hiç yoktu ama üstüne gittim sonunda başardım. İlk bir hafta renginin şeffaf olması da normal. Bol bol dut kurusu kaynat iç bolca sütün olur. Bol suyu da ihmal etme. Yemeklerini de ye. Sağlıkla büyüsün bebeğinde 😊