sevilfatih 3 aylik. Gaz problemim yok cok sukur. Evdeki bebelac goldlar bitince degistirecegim. Benim kizim 1 ayliktan sonra haftada 1 ya da 2 yapmaya basladi. Kabiz degil doktor normal dedi. Rahat yapiyor cunku kati da yapmiyor. Genelde emiyor. 3 4 kez 90 cc mama yiyor.