Kbrliiii doktora götürdük röntgendi kan almaydı çocuk perişan oldu kabakulak olduğu belliydi ama özel hastaneler bazen gereksiz tetkikler yapıyor bizde can havliyle yaptırdık. Dediğniz gibi sadece ateş takibi yapıyorum 2 gün sonra diğer kulağa geçti diğeri inmeye başladı. Merak eden anneler olursa endişelenmesin antibiyotik vermedim doktorda yazdı ama kullanma dedi 14 aylık daha. Ateş yükseldiğinde calpol verdim huzursuzluk oluyor illaki ama görünüşe göre 1 haftaya yakın sonlanacak gibi. Teşekkğr ediyorum merak edip okumak isteyen annelere detay yazdım. Sağlıcakla