Makyaj masamın hemen altında büyük bir çekmece var oraya katlayıp koyuyorum üst üste olacak şekilde tülbentlerim ama sürekli kat izi çıkıyor böyle olunca da ütü istiyor düzenleyiciler var onlardan alıp kullansam rulo yapıp koysam birin de bu şekilde görmüştüm kat izi çıkar mı yada kırışrmı sizin düzeniniz nasıl