Selam kızlar, şuan idrar yolu enfeksiyonu oldum kesin hamilelikte 2 haftada bir gecirdiğim için ezberledim belirtileri artık 😔 3 aylık bebeğim emziriyorum şuan doktorun hamileyken verdiklerini içebilir miyim acaba ya? Şuan doktora gidemem bebeği de bırakacak kimse yok. Bilen varsa içen olduysa bi yazıversin ölücem kaşıntıdannn