Hiç öyle düşünmeyin gayet iyi hatta fazla üstüne düşen bir annesiniz ki bogulur diye korktugunuzdan cesaret edememişsiniz. Gec de olsa zararın neresinden dönersen kârdır.artık verdiğiniz seyleri catalla ezin robot kullanıyorsanız kullanmayın. Boğulur gibi öğürecek korkmayın öksürdüğü sürece tam tıkanma olmadıgını gösterir, meyveleri küçük küçük yapıp önüne koyun kendisi merak edip yesin