1 aylık olmuş artik daha sarılık olmaz. Bizim doktorumuz 40ı çıkana kadar gak dese meme guk dese meme ver ama 40ından sonra her istediğinde verme emzirme aralarını uzat demişti. 40i çıksın sonrasinda emzirmek icin uyandırmayın, o acıkınca uyanır zaten. Yoksa sonrasında emmek için uyanmayı görev bilecek