mom97X ben varım senelerdir 40 kiloyum şaka gibi artık çok sıkıldım bu durumdan defalarca şey denedim yeni de diyetisyene gittim aama hep bildiğim saçma şeyler söylendi. Yeni bir tarif buldum pazartesiden itibaren onu deneyeceğim pirinç ununu suyla pişirip içine fıstık ezmesi ve bal karıstirip ara öğün niyetine yiyeceğim bir yerde gördüm bir iki hafta deneyeceğim bakalım sonuç verir inşallah