Merhabalar güzel anneler kızım 5 ay 16 günlük. Devlet takipliyiz 180. Gun deyip kagit verip gonderdi detayli bir konuşmamız olmadi bende biraz korkuyorum surec karmaşık geliyor bana😢 hafta sonu eşimin koyune gidecegiz oraya denk geliyor gecisimiz bnde evimde baslamak istiyorum alismak ogrenmek istiyorum gitmeden çünkü herkes cok karisacak. o yüzden güvenimi toplamam rutinimi olusturmam lazım lütfen bildiklerinizi ya da tecrübelerinizi yazar mısınız basit dahi olsa ihtiyacım olabilir