Bebegım 6ayşık olmak üzere doktor tavsiyesi ile ek gıdaya başladık sebzelerle başlayacağız dedi ama havuç denedik tüküryor tadım için bir çay kaşığı bile zor yedirdim patatese geçtik omu hiç yemiyor çok zorlayıp irrite etmekte istemiyor m huylandı iyice ben yemek yerken bana yediklerime bakıyor sürekli ama yemiyor tadacak kadar yemesi gerekiyor biliyorum ama sürekli tükürüyor nasıl yedirdniz tavsiyelerinz varsa alırım yoğurt meyve vs sonraki ayda önerdi doktorumuz bu arada