Kızlar benin bebişler daha 6 günlük . Doktor sarılık geçirme ihtimalı ola bilir dedi erken doğum olduğu için . Şimdi yarın gidicem doktora bebekler için . Ancak geceler pek yemek yemiyorlar çok endiseleniyorum anne sütü az içiyorlar bir iki emmeyle uyuya kalıyorlar. Biberonlarındaki yemeyi de sonacan yemiyorlar bu normalmi ?