sifirekran_bolkitap Artık parkta çikolata filan görüyor merak ediyordu, ben de tahin, kakao ve bal ile yaptım sevdi☺ bu şekilde dondurma kraker alternatif tarifleri olan var mı
pivpivpivahmedmuhsin sifirekran_bolkitap Tarhanalı kraker yapıyorum oğluma. Bayıla bayıla yiyor. Dondurma olarak meyve yoğurt ve elma konsantresi kullanıyorum. Bir yaşından büyükse bal kullanabilirsiniz. 🌺
PamukPrensesannesii sifirekran_bolkitap Benim kızım Sarelleyi çok seviyor. Bal ve kakaoyu blender dan çekip ekmeğine sürüyorum mis 😽
sifirekran_bolkitap CaninannesiCemre 200 cc lik kavanoza tahin doldurdum içine iki kaşık kakao ekledim bir de bal ekledim bal tahta kaşıkları ile iki kaşık ekledim Oğlum tahini çok seviyor ondan sevmiş de olabilir ben baktım bence de iyidi☺
sifirekran_bolkitap pivpivpivahmedmuhsin tarhanalı kraker tarifiniz nasıl🙂 paylaşır mısınız☺ Dondurma bu şekilde de denedim yine ilgi görmedi, babası normal yedirdi bir defa çünkü 😞
pivpivpivahmedmuhsin sifirekran_bolkitap Bayağı uzun. Ben size direkt sayfanın adını vereyim Instagram’dan bakın isterseniz. Sayfa adı bebek mutfağı. Ben ekstra kekik de ekliyorum. Daha lezzetli oluyor. 🌺
PamukPrensesannesii sifirekran_bolkitap bebekvebeslenme sayfasını tavsiye edebilirim bende size. Orada da çok güzel tarifler var ♥️
pivpivpivahmedmuhsin sifirekran_bolkitap Rica ederim. Çoğu tarifini denedim ve gerçekten süper. Ben kendim beğenmeyeceğim şeyi yedirmiyorum. Tuzsuz şekersiz tercih ediyorum ama yiyebileceğim bir şeyse oğluma yediriyorum. Bu sayfanın tarifleri kesinlikle böyle. 🌺
kimbumadam sifirekran_bolkitap ilbilgeden sayfasındaki tarifleri yapıyorum bende Kekleri çok güzel oluyor
Gulcann0 sifirekran_bolkitap ekgida.gunlugum diye bir hesap var bide orda da güzel tarifler var bakmak isterseniz 🙂