Merhaba bende çok fazla tavsiye üzerine Ünal adıgüzel kliniğinde yaptırdım ilgileri , foto çekimi , sünnet aşaması sonrası bilgilendirmesi, whasap üzerinden en ufak sorunda sorumu cevaplaması aylar geçmesine rağmen pipi yapışıklıgı olmuştu onu bile çağırıp ücretsiz açtırmıştı . Bence kesınlıkle Ünal bey yaptım bitti gitti demiyor her daim yanınızda