nibado Kızlar ev için kullandığınız ve memnun kaldığınız ürünleri paylaşır mısınız? Özellikle temizlik seti, mop önerilerinize açığım.
Gryffindor nibado Banyomda kelebek mop kullanıyorum çok güzel kılı tozu saçı topluyor. Suya tutunca akıp gidiyor. Diğer yerlerde de kilitlenen moptan kullanıyorum. Ondan da memnunum.
ayisit nibado vileda turbo kullanıyorum çok memnunum. Evim mermer olduğu için cif’in mermer uzmanı yüzey temizleyicisini kullanıyorum. Halıdaki lekeler için dr Beckmann kullanıyorum anında çıkarıyor her türlü lekeyi
ard_ary_1308 nibado biraz pahalı ama yıllarca kullanıyorsunuz ve bezine hiç bişey olmuyor perla mop kullanıyorum bnde çok memnunum 5. Yıldayım hiç yıpranma yırtılma olmadı ve sürekli makinaya atıp yıkıyorum deterjan olarak anway loc
nibado Gryffindor kelebek mopu da ilk kez duydum ona da bi bakayım. Bu temizlik işleri konusunda çok cahilim biraz kendimi geliştirmem lazım djfjsk
nibado ayisit vileda ve vip Ahmet arasında kararsız kaldım ben. Vileda şu an 1000 tl civarı sizce değer mi?