prensveprensessss bendede olmustu sonradan gecti canm ilaca vs gerek yok yani bi hastalik degil bu sonucta genelde buyuklerimiz gece eline kina yakmislar derler gece ruhumuzu teslim ediyoruz neticede gezdigimiz alemlerden kalan bir iz oluyormus yani sadece bilindik iste 3 harfliler kina yakmis derlerde gezdigin alem sdce cin alemi degildir int aciklamalarida var ordada aynilari yazar zaten korkulacak bisi yok yani