kubra5334 arasardaannesi kakası da çişi de iyi ikinci kontrolde doktor ne yapıyorsan aynen devam et dedi. Uyanıkken emmesi de güzel. İnanın içim yana yana kıyıyorum ama inatçı bir bey 🙈
Ayse361 kubra5334 canını yak biraz korkma kalkmasından başka çare yok yoksa Allah korusun uzar sarılıüı ne dediğini çok iyi anlıyprum aynı şeyleri yaşadım iki bebemde de ama tek çare kalkıp emmesi aktif emmesi başka çare yok mecbur kalkıcak Su ile ıslat elini yüzünü gçzünü felem sil pes etme sakın
dmlagnr kubra5334 tam böyle çekerken hafif biberonu çek kendine doğru hirslansin sen öyle yapınca çekmeye başlar annesi öyle öyle alışır ya keşke biberon hic vermesen bu seferde biberona alisiyolar beni uyaran olmamıştı memeye dönerken baya zorluk çektim kaşık biberonu öneririm bu yüzden
kubra5334 dmlagnr yok çok şükür alışmıyor sadece çok uyuduğunda memeyi istemiyor 25 ml biberonla veriyorum çekip göğsüme devam ediyorum
Ayse361 kubra5334 2.saatte değil 1.saatte uyandırmaya başla çok geç uyanıyorlar çünkü anca zaten o saatte uyanır Çok zor biliyorum ama geçicek bu günlerde sarılık geçene kadar ve 3 aya kadar felen böyle sonra o acıktıkça kalkıyor senin kaldırmana gerekmkalmıyor
basaksahinx kubra5334 şöyle kıyaslamak gibi olmasın benim kızımda 15 16 lardan döndü. Ben ilk başta içireyordum hep uyuyordu biraz da erken doğru emme refleksi zayıftı. Kaşık biberon aldım sağıp sütünü onunla ağzını açıp ben kendim verdim sütü hep uyku halindeydi kendi emmiyordu. Satılık riski tamamen ortadan kalkana kadar gündüz 2 saatte bir gece 3 saatte bir bu rutini yapmalısınız.
Aysenur122 kubra5334 mama ver benim bebeğim de oldu 24 e yükseldi bazı anne sütü de yapıyor bi kaç gün düşene kadar mama ver kan değişimine kadar gidebilir
Zmh0311 kubra5334 burnunu sık, kol altına ıslak uygulama yap, ayak altlarına ufak ufak vur, boynuna ıslak uygulama yap, altını açıp sil benim kızımda öyleydi bunların hepsini yapıp zor uyandırıyordum iki haftadan sonra da uyumak bilmedi
prensesannesi45 arasardaannesi daha 35 günlük yarım saat emzirdim sonra heldim bida emzirdim çok az emdi çok kustu bişi olurmu
arasardaannesi prensesannesi45 fazlasını kusmustur fıskırtarak kusmadıgı sürece sorun yok bmmkıde bı emer on kusardı🌺
prensesannesi45 arasardaannesi bide kabız galiba kakasını yapamıyoo kendini çok sıkıyor mama veriyorum o yapıyor galiba