Kızlar merhabalar eşimin paketi balkondaymış her zaman kaldırırdı dün gece unutmuş 2 buçuk yaşındaki oğlum da balkona çıkmıştı balkona bir çıktım sigarayı ısırdığını gördüm neye uğradığı mı şaşırdım bir baktım sigaranın çok azını yemiş kızlar bir şey olur mu yapmam gereken bir şey var mı daha önce başına gelen oldu mu çok tedirgin oluyorum