Merhaba sevgili anneler.
Bebeğime laktoz intoleransı olduğu için 6 ay relactaz kullandık. 6. Ayda kestik ancak 1 aydır gece uykusu diye birşey kalmadı. Sürekli ağlayarak uykudan uyanıyor. Dün tekrar kullanaya başladım ancak etkisini henüz göremedik, kaç günde etki ediyordu hatırlıyor musunuz? bir de siz kaçıncı ayda kestiniz relactaz damlayı