Bolmayonezlitavukdoner
Eşimin işi vardiyalı o yüzden üç haftada bir iş saati değişiyor, hâliyle ona göre ilerliyor bizim de. İlkinde normâl, sabah gidip 16:00′da geliyor, bâzen erken bâzen geç kalkıyorum, çocuk bâzen iyi uyuyor bâzen uyumuyor, öncelik mutfakta eşimin kahvaltı bulaşığını falan hâlledip mutfağı evi bir toparlıyorum, yemek varsa var yoksa yemeğe girişiyorum, çocuğun durup durmamasına bağlı olarak değişiyor tabii yemeğin hazırlığı, çamaşır varsa çamaşır, çocukla ilgileniyorum, yapmam gereken başka şeyler varsa yapıyorum, eşim geldikten sonra yemek bulaşık, çamaşır işi falan varsa burada da uğraşıyorum, eşim zâten genelde yemekten sonra hemen uyur 🤦🏻♀️ Çocuk da eşim de uyuduktan sonra mutfağı evi toparlayıp oturup bir telefona bakıyorum bu, sosyâl medya falan kullanmıyorum bir Wp. Diğerinde 14:00′de gidiyor gece 23:30′da geliyor, o hafta da kahvaltı yapıyoruz, sabahları berâberiz yâni, öğleden sonra gidiyor, kimi zaman eşim daha evdeyken mutfağı hâlletmiş oluyorum, kimi zaman o gittikten sonraya kalıyor, çocuk bâzen zorluyor tabii durmuyor, mutfağı toparladıktan sonra yine aynı şekil çamaşır olsun başka iş varsa yapıyorum, o hafta da ayrı güzel oluyor eşim yemek saatinde evde olmadığı için yemek yapmıyorum, biraz daha zaman kalıyor, çocukla ilgilen, o uyuduktan sonra yıkanacaksam yıkanıyorum falan, eşimi bekleyene kadar telefona bakıyorum, diğerinde de 21:30′ta gidiyor, sabah 08:00′de geliyor, gelince o uyuyor ben kalkıyorum, o hafta nöbetleşe uyuyoruz 😏 Yine yemek yoksa onunla uğraşıyorum ilk, diğer işler falan derken, eşim de arada uyanıyor namazlar için, çocuk durmuyor bâzen tabii, akşam olunca yemek bulaşık çay eşim işe gidiyor, çocuğu uyutuyorum, kalan iş varsa yapıyorum, sonra yine telefona bakıp uyuyorum. Temizlik bende şöyle, temizlik yaptıktan sonra hemen yıkanmak istiyorum, e tabii hâliyle çocuktan sonra bu ancak evde biri varsa mümkün oluyor, o yüzden çocuktan sonra her istediğim zaman temizliği de yapamıyorum, ki o kadar çok yapmaya gerek de yok bence, insanı rahatsız etmeye başladığı zaman yeterli. Benim de bu şekil. Dediğin gibi çok vakit kalmıyor, tabii bu şeyler kişiden kişiye değişiyor bence, kimileri daha rahat ya da eli hızlı o kadar üstüne düşmeden yapıyor işleri falan, kimi de benim gibi maalesef belki de gereğinden fazla üstüne düşünce de hâliyle zaman kalmıyor diyoruz. 🙁🤷🏻♀️😌😊🍃