İyi günler kızlar. Burda okuyorum herkes gece bebeği uyuduktan sonra bi keyif bi keyif yapıyor valla ne güzel. Kahve keyfi mi dersin, gece gezmesi mi dersin, kocayla romantik vakit mi dersin.. maşallah.
Benim bebeğim 1 yaşında gece 9 da uyuyor. Bende hemen koşuyorum mutfağı toparla, evleri sil (bebeğim emeklediği için mecbur yerleri günde 2, 3 kez siliyorum) lavobo, tuvalet içlerini temizle sonra banyo yap derken gece saat 11, 11 buçuk oluyor o saatte de keyif yapasım gelmiyor gidip uyuyorum yorgunluktan. Bu saydığım işleri gündüz yapamıyorum bebeğim izin vermiyor. Tüm gün onu gezdir, oyna, konuş, yedir içir falan fistan derken anca gece yetişe biliyorum eve. Siz ne yapıyorsunuz bebeğinizi uyuttuktan sonra? Bide yani gündüz evi temizlesem bile yine geceye kirleniyor yerler hep oyuncak, yemek kırıntısı falan oluyor😒🙄
Çok yorgunum halsizim kendimle hiç başbaşa kalamıyorum