asli63
Acaba sizin ilginizin diğer bebeğe kaydığını mı hissediyor.
Daha 14 aylıkken eve kardeş geliyor sürekli bebekle ilgileniyorsunuz, babası da büyük bebişe ilgi gösterince normal olarak kaymış babaya.
Tam ilgi çağın da , ikiye bölünmüşsünüz siz 🥲
Benimde oğlum 22 aylık ve hala o kadar bebek ki anneye inanılmaz aç bir dönemdeler.
Bence bebeği babaya bırakın, oğlunuzu alın parka götürün, oyun alanalarına, pikniğe gidin beraber.
Evde küçüğün yükünü babaya aktarın biraz