adnbtl 4. Aya girdik 3. Aydan beri ben osman gönülal ın tavsiye ettiği kitapları aldım. Keyfi yerindeyken okuyoruz:) karın üstü sevmiyor ama içi su dolu bir oyuncak var ondan aldım kısa kısa da öyle tutmaya çalışıyorum, kucağımda dışarıya bakıyoruz, günde 1 saat dışarı çıkarmaya çalışıyorum. Hışırtılı kitaplar var onlarla çok eğleniyor:) oyun halısında oynuyor biraz. Şimdilik böyle:)