Bebeğimiz 18 aylık bazen kendi etrafında dönüyo kendini sallıyo bazen ama bunları çok sık yapmıyor dil gelişimi fena değil göz kontağı kuruyo ismiyle seslendiğimizde bakıyo ama sırf kendi etrafında dönüyor kendini sallıyo diye otizm olabilir mi diyo bunu oyun olarak yaptığını düşünüyorum ben anormal gelen bişey yok bana göre ama eşim kendini kuruyo bu konuda