11 aylık bebeğim çok fena grip burun akıntısı hapşırma ateş , ara ara öksürük acile gittik serum fizyolojik verdi sadece başka hiç bir şey vermedi ne yapmam lazım kızlar nasıl çabuk atlatırız burnu genzi çok dolu gece hiç uyumadı buhar makinesi var ama ilacı yok