Merhabalar
65 günlük kızım var 37+3 de doğdu ama maşallah kilosu çok güzeldi şuanda güzel gidiyo kilosu fakat moro refleksi dediğimiz olan çok yoğun o önemli değilde aklıma takılan kucağima aldiğimda kafası hep yukarda yukarı bakıo geriye bakıo falan doktorumuz çok üstünde durmadı sizinde başınıza geldimi ?