Ayserose Bi önceki postumda son 10 gündür yaşadıgımı yazmıştım özetle gece 3 saat falan uyuyabiliyorum aşırı aşırı meme bağımlısı bir bebeğim var gündüz çok emmesi sorun değil gece de emmek için hiç uyumaması artık beni bitirdi mutsuz tahammülsüz bir anne yaptı eskiden sürekli bebeğiyle oynayan bir anneden köşede depresyona giren birine dönüştüm çünkü uyumuyorum hiç. Annem falan da yok destek alacağım bir Allah’ın kulu yok tek bakıyorum 14 Aydır. Gece uyanıyor saat başı ve geri uyumuyor emdikten sonra sallıyorum 1 saat veya alıp çıkıyorum odadan uyumuyor çünkü. Çevremde herkes ne hale geldin kes memeden diyor gündüz uyuyan bi çocukta değil bu arada yoksa gündüz uyurum onunla. Eşimde kes böyle nereye kadar diyor hiç emmeyen bebeklerde var 14. Ayı bitti kızımın sadece anne sütüyle besledim hiç mama vermedim mesela. Ama şimdi kafam öyle karışık ki ya pişman olursam? Ama böyle de bir anne olmak çocuğuma iyi gelmez mutlu anne mutlu bebek neticede. Ne yapayım keseyim mi sizce
askbebegimmbenim Ayserose canım az kalmış bence kesme sonradan da bunun için üzülürsün. Gece yatmadan önce muhallebi tarzı biseyler verebilirsin. Mesela ben yulaf unu meyve püresi bebe bisküvisi karışımı yapıp yediriyorum yatmadan 1 saat önce. Yoksa gece çok sık sık uyaniyor. Şimdi en azından 3 4 saat uyuyabiliyor bı dene istersen benimde bebeğim 9 aylık bende mama başlamak istedim süt mu yetersiz acaba ondan mi bukadar huysuz diye. Ama ne doktorum ne sağlık ocağındaki hemşire ne gerek var devam et sakin mama başlama onun yerine ek gıda ver daha iyi dediler
Ayserose askbebegimmbenim daha önce denedim dediğinizi uzun falan uyumadı uyumuyor emmeye kalkıyor uyumuyor
mikiail Bence kesmelısın sutten bendr 15. Ayda kescem. Uyuman enerjık olman lazım bebrgın tam ogrenme donemı aktıvıte yaptırım gelıstırıcı faalıyetler yapmalısınız. Hayır nıye kestıgın ıcın pışman olacaksın kı herşey zamanında ıyıdır. Tam zamanı Senı anlıyorum aynı durumu yasıyoruö bende ama ben 15.ayı beklıyorum ve hıc dusunmeden kescem Bır sure daha beklersen bu defa yemek bıle yemeyecek. Krndı rahatın ıcın degıl bebegın ıcın kesmelısın gece uyumazsa o cocukta dınlrnrmrz gelısemez
Ayserose mikiail tamamen düşüncem bu ama şu annelik tarafım varya ah ah. Kesme emsin milletin Sütü gelmiyor üzülüyor senin var niye emmesin anne sütü bu çok değerli falan diye kendi kendimi yedim ve sürekli ağlıyorum şaşırdım artık
mikiail Annelık herseyın aşırısını ıster aşırı yesın aşırı uyusun aşırı sut içsin aşırı aşırı aşırııı ama işte dogru olan bu degıl. Onun gulen onunla pynayan uykusunu almış bır anneyr ihtıyacı var
Sonayyyy Gece beslenmesini kesip memeyi gunun belli saatlerinde vermeniz daha saglikli. Sonucta 2 sene anne sütü cok kiymetli. Uykulari duzene sokup meme uyku ilişkisini keserseniz sorun cozulecektir
Ayserose Sonayyyy denedim feryat figan ağladı çığlık çığlığa. Tek başıma bunu yapmam mümkün olmadı eşim asla kalkmaz onla da yapamıyorum böyle işleri
mikiail Ayserose hayır anne sutu degerlıyse sen ve bebegın daha degerlisib. Bazen olmayınca olmuyor dozunda bırakmak lazım. Hıc uzme kendını bebegıne bol dua oku. Şifa allahtan.