mehmetcinar açılınnn anlatmaya geliyorum. Şimdi arkadaşlar benim oğlum kolik bir bebek gaz sancısını biraz rahatlattık derken hep bişeyler oldu çocuğa çığlık çığlığa uyanıyordu ta taaa alerji çıktı. Gecem gündüzüme karıştı kundakta sallamaktan başka türlü uyumuyordu kii destekli uykuya karşıydım, yeterki uyusun diye bütün destekleri dayadım 😂 Yok işte efendim 3 ay geçsin düzelir 6 ay geçsin düzelir, e dişleri çıkıyor düzelecek, memeyi bırakalım düzelecek, yatağı ayıralım düzelecek derken bir baktım kiii kız ben çocuğu büyümüşüm 3 buçuk yaşında olmuş. Üzgünüm ama uyumayı sevmeyen çocuk sevmiyor. Şimdi bile gece uyuyoruz yatağa dediğim zaman “anne benim uykum yok sen uyu” diyor bana. 🫠 Sonrası uyumaya ikna çabası, o kısım hiç değişmedi 😂 bu arada abim 40 yaşında uyumaktan nefret eder, eşim 35 yaşında o da uykudan nefret eder. Hangisine çekti bilmiyorum keşke bana çekseydi 😁