Merhaba hanımlar, bebeğim doğduğundan bu yana uykuda uyanıkken sürekli tükürüğü boğazına kaçıyor, emerken süt boğazına kaçıyor, biberonla süt verirken boğazına kaçıyor ve sürekli boğulacak korkusuyla çebelleşiyoruz. Nöbetleşe başında bekliyoruz gece her an oluyor. Başına gelen var mı sebebi ne olabilir. Yutkunmayı mı unutuyor ya da sezeryan ile doğdu gelişiminden dolayı erken miydi o sebepten mi bilmiyorum. Doktora sorduk zamanla geçer dedi.