esrahrz size tavsiyem tek isim koyun benim iki ismim var yıllardır her alanda çok çektim sınava girersin kodlaması uzun sürer hastaneye gidersin anlamazlar. İş yerinde her şeyde sıkıntı kızlık soyadımı kullanamadım çok uzun oluyor diye kızıma da o yüzden tek isim koydum. Bence tek Ada çok güzel