ozge_1233 sen bensin ya aptamilin alerjik mamasını verdi vanilya pekme kat dedi. Ama içmedi arkadaşımda evolvia nın alerjik mamasıbı verdi onu içti . Tadına bende baktım daha iyi gerçekten. Ve sonra 3 bucuk aylıkken alerjimiz de bitti . Doktor genelde 3.5 4 aylıkken geçebiliyor allerji dedi. Dediği gibi de oldu . Şimdi normal sma kullanıyorum yavrum lıkır lıkır içiyor çok şükür. Doktoruna söyle raporlu mamanı değişsin. Değiştiriyorlar merak etme